julenails

Ett litet bildregn med naglar jag gjort nu innan jul.

silver och rosa glitter blandat o fadeat.

På Ida gjorde vi ett coolt mönster på ringfingrarna med vanlig fransk manikyr i grunden.

Faster Eva (haha, hon hatar när jag kallar henne det) ville ha som hon haft innan med ett turkos och ett svart streck. Men denna gången gjorde vi 3 streck istället för 2.

Jessica fick äntligen sina långa naglar efter att vi enbart förstärkt dem de senaste gångerna. La ett turkost skitsnyggt glitter som fransk och ovanför en söt liten droppe i samma färg.

Sandra ville va ganska neutral fast ändå ha något litet på varje nagel så vi la en glitterrand i silver och sedan spacade vi även till ringfingrarna och målade lite streck och la lite mer glitter.

Emmas arbetskollega va här och jag gjorde en vanlig fransk manikyr med blått streckglitter på ringfingrarna. På tummarna la vi blåa stenar i smile linjen.

Min kusses kompis Wilma ville ha grått glitter så för att göra det mörkare tog vi vanligt silverglitter o la svart gele ovanpå för det skulle bli mörkt.

Min kusin däremot ville ha vanligt silverglitter så det gjorde vi men la även på stenar på ringfingrarna som bildade en halv blomma.

På Katja blandade vi lila och silverglitter. Riktigt diskokula=P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0