lååååång lista!!!

Hittad typ världens längsta lista som jag tänkte fylla i så sista timmen på jobb går fort!

Håll i er! Den e grrrrrrryyyyyyyymt lång, så orkar ni ej läsa hela förstår jag det=P haha

Vilken svordom använder du mest? FAN
Äger du en iPod? ikke
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? oftast kl 9
Hur många resväskor äger du? 1 stor, behöver någon liten man kan ha när man bara åker över en weekend.
Använder du flip-flops? på sommaren gör jag, skitskönt att gå i=)
Var köper du dina matvaror ifrån? äter inte. haha... jo köper oftast på konsum
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? linslus som man e så e jag självklart framför kameran=P

Vilken var den senaste filmen du såg? fortf house of wax md ida i onsdes
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? en vän, barnskrik går fett bort när jag e ledig=)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa till solen till mig o Ida
Har någon någonsin kallat dig lat? haha lat e mitt mellannamn
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej men skulle behöva det.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? cdspelare, haha har jag inte haft sen jag bodde hemma i mitt flickrum. spelar musiken genom dvdn eller datorn
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? lady gaga måste jag nog säga. älskar hennes låtar!



Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja men det kan ju inte säga, då e det ju ingen hemlighet längre. haha!
När var senast någon stötte på dig? Göteborgsstalkern hahahhahaha
Vad åt du till middag senast? ravioli igår, räknas det ens som middag? haha mer hundmat..haha nä jag tycker faktiskt om det=)
Använder du huvtröjor? nix
Kan du vissla? Ja det tror jag=P hehe.. jo men det kan jag, kunde busvissla förr osså men den förmågan har jag tappat.
Vem var den senaste som ringde dig? Lina från jobb, jag hade glömt ge henne koden till dörren på jobb. haha snacka om förvirrad=)
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? åhh älskar berg-o-dal-banor! ÄLSKAR!!!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? ja det tror jag alldeles säkert! fyy på er!!! haha

Vilket riktnummer befinner du dig i? 042
Tittade du på tecknat när du var liten? klart.. gör jag fortf=) haha finns ju inget bättre än disneyfilmer.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? mega! störst i skåne tror jag!
Hur många syskon har du? uno
Är du blyg inför det motsatta könet? jag är inte direkt en blyg person men jag kan faktiskt bli blyg tro det eller ej!
Vilken film kan du alla replikerna till? titanic kunde jag förr. dirty dancing och grease har man ju osså sett ett antal ggr=P
Äger du några band t-shirts? haha nä inte längre. Hade flera flera stycken när jag va tonåring! haha pinsamt!



När flög du senast? England i oktober.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 2
Läser du för skojs skull? ja om det är en bra bok, läser dock ej så ofta.
Pratar du några andra språk? pratar ju tom engelska med accent, det ni;) förstår lite spanska men kan ej prata det.
Diskar du din egen disk? ja man bor ju själv så då får man ju se till att få det gjort. även om det är det tråkigaste som finns.
Har du gråtit offentligt? ja många ggr. shiiiit på fyllan blir man ju alltid extra bölig=P
Har du en stationär dator eller en laptop? en rosa laptop=)

Försöker du alltid lära dig nya saker? hmm ja det gör jag nog.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? åhh ja jag vill tatauera mig. har måånga projekt därfr jag ej tar tag i det för jag vet inte vilken jag ska börja med=)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? kanske=P hehe.. trevligt om han gör det men inget tvång. hade nog försökt betala ändå men hade han instisterat hade jag nog lagt mig ganska snabbt;)
Kan du kasta macka? Nej. aldrig provat tror jag
Har du någonsin varit på Jamaica? nej men hade vatt coolt o åka dit



Vad har du med dig in på bion? massa popcorn, läsk o biochips=)
Vem var din favoritlärare och varför? måste varit bodil o inger. härliga människor men ändå hårda.det behövs!
Har du dejtat någon av en annan religion? nej
Vad har du för väder? kallt som sören o snö på marken.
Har du en blogg? ehhhh nä.. what, vilken fråga, klart jag har, var skulle jag annars lägga upp den här mils långa listan?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? tror det va karaktärsämnena

Gillar du att flyga? jadå, har inga problem med det
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? humor
När sov du senast på golvet? varför ska jag sova på golvet? fast sov ju faktiskt på golvet på täcken i england. ont i ryggen delux!
Vilken är din favoritdrink? strawberry dauqeris
Gillar du din boende-situation? ja den e helt ok.
Vilken är din mammas hemstad? göteborg
Din pappas hemstad? tror han är född i örebro faktiskt men bott i hbg hela sitt liv. tror jag.



Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?spelar ingen roll hur lite eller myk jag sover, funkar inte ändå
Är dina dagar fullbokade och stressiga? fullbokade yes. stressiga not that much=P
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? sometimes
Vilken är din favoritfrukt? persika eller banan
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej äter det som e gott
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 26, fyyyy fan vilken ångest!!!!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? va tror ni? har ni läst min blogg.. haha nä e jag verkligen inte!
Tror du på liv på andra planeter? hmm njae tveksamt

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? daniel
Tror du att Gud är man eller kvinna? gud finns inte alls
Vad var det senaste du åt? gifflar, bästa bakismaten=)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? killar no doubt about it. tjejer e bara komplicerade
Hur valde dina föräldrar ditt namn? de hade redan bestämt att skulle de få en dotter skulle hon heta annika, hur fan man nu kan tycka det namnet e fint. i hate it.
Gillar du senap? gillar jhonnys senap på julskinka=P
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det är syndast om mig i hela världen



Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jadå.. fan va kul=)
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? he is just not that into u kanske.. hahahha eller jag såg en film med kate winslet häromdagen och kände igen mig som fan. kommer ej ihåg vad filmen hette men det va med cameron diaz, jude law o han black som huvudroller
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? det senaste jag köpte var nog någon nagelgrej. köper massa från ebay.
Tycker du om att krama folk? älskar att kramas!
Skulle du säga att du är trendig? hmm både och kanske
Äger du en digitalkamera? yes men den låter konstigt för jag klantapan tappade den i marken.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? carola o hon i face off. blub, tappade namnet. gina gherson heter hon nog.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? OMG finns inget värre!!!!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? hmm kommer ej ihåg faktiskt.
Tycker du att du är attraktiv? ibland kanske;)
Vad är du allergisk mot? äckliga killar som leker med ens lilla hjärta!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej verkligen inte. gott juhe
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? hur fanken ska jag kunna veta det?
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? ALLA! så jag har nått att läsa=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0