msn spaces

Haha jag hittade mitt gamla msn space och gud vad jag skrattade när jag tittade igenom alla bilderna. Har man verkligen sett ut så??

OMFG!

Där va en bild på mig och Martin (mitt ex) som jag har så fruktansvärt många minnen ifrån. Jag var så himla kär i honom när detta kortet togs och jag kommer ihåg hur mycket fjärilar jag hade i magen när jag skulle ner till Mickes båt och träffa honom. Helsingborgsfestivalen 2005.


Hittade även en poster som jag var modell på några månader i slutet på 2005. Lucas och Jonas behövde hjälp och visst tusan ställer man upp. Fick ju 500 spänn och vip kort på arom. Mohahaha!!! Som tur va så visste ingen att det var jag på postern, well förutom dem jag skröt för på fyllan utanför cardinal där den hängde. Det va ju ändå ingen som trodde mig när jag stod där aspackad och berättade att det var mina bröst på den affishen.
Fråga Ida hur skoj vi hade när vi skulle göra plåtningen, det var nämligen hon som tejpade upp mina bröst med eltejp och fick även äran att dra av den. Hade sår på huden efteråt så ont det gjorde att dra av den där förbannade tejpen. Lussebullen som Lucas söta fru hade bakat var på väg att gå sönder flera gånger så jag fick lixom pressa ihop den. Haha, en upplevelse!

 

Den sista bilder jag kommer visa er är på mig o min bästa vän Jeppe i unga dar. Ni får lov att skratta för dte gör jag när jag ser den. Typ dör lite inombords. Haha! Den är ifrån min och Matthias 20 års fest. Så ful jag är, tror jag dör. Jeppe e ju bara 19år gammal och hur söt som helst, diggar frillan. ASG! Han kommer typ DÖDA mig när han ser att jag lagt ut denna bilden men jag bjuder på den så då får han också göra det. Vi hade ju skoj iallafall och vem glömmer min underbara chili con carne jag bjöd 50 pers på?=P Fatta det är 5 år sedan. SJUKT vad tiden går fort. Bästisar redan då! Du är guld värd min vän! Tack för att du finns!!!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Så söta ni e! Jesper ser ju väldigt annorlunda ut ;) haha

2009-12-01 @ 17:23:29
URL: http://aannaa.blogg.se/
Postat av: Titty

2005 hm... det var tider det ha ha

kommer ihåg hur kär du var i Martin då ett nervvrak ju innan du skulle träffa han:) På den tiden kunde man festa:)

Roligt med gamla minnen:)

Fina bröst har nog lika stora nu faktiskt...

2009-12-01 @ 18:43:05
Postat av: A

Fina du och ditt ex var ihop. Varför tog det slut?

2009-12-01 @ 22:36:19
Postat av: E

Bullarna såg goda ut.. var köper man dom?

2009-12-02 @ 12:57:11
Postat av: lina

känner igen han martin? vad heter han i efternamn? kramkalas

2009-12-02 @ 17:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0