nämen titta, en lista!!!

Jag o Ida har blivit listomaner!!! mohahahaha

Senaste:
Låt du hörde:
Darin-viva la vida
Film du såg: House of wax
Mat du åt: mat o mat men åt risgrynsgröt med saftsoppa imorse
Kram: Ida tror jag=P
Puss: Kenzan!
Känslan: blub
Resa: Göteborg=P ja det måste väl inte vara utomlands=P
Glädje: när jag lyckades fixa hit en extra tjej imorrn så jag kan vara ledig=P
Dröm: det gick ganska hett till iallafall=P
Person du träffade: förutom mina kunder här på jobb så var det Ola min chef som var o hälsade på lite.
Personen du pratade i telefon med: ola som ville jag skulle scanna nått till honom
Personen du fick sms av: nån nagelkund
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig ätit korv på 7-eleven. gillar inte korv
Gången du var utomhus: när jag gick till jobb, håller mig helst inomhus i detta skitvädret faktiskt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: det måste ha varit farsdag. MYSIGT!
Saken du köpte: beställde en klänning som blev felskickad sist. ARG!!!!!

Allmänt:
Ska bli skoj: att gå ut o partaja med min fjesa ikväll
Ska inte bli skoj att: jobba imorgon, även om det är på eftermiddagen.
Sparar till: inget speciellt just nu men kanske en resa med IDAHO=)
Pålägg som gäller: ost eller levertjottahej
Önskar att jag var bättre på: stänga av känslor
Dagens dryck: Te
Vad saknar du: OLA min bästa vän... saknar saknar saknar
Tre band/artister: Lady Gaga, Beyonce, jordin sparks
Vad har du gjort idag: kollat på finalen av sytycd och en film, jobbat samtidigt då asså=P
Brukar du svära mycket: JA wayyy to much!
Hur tidigt stiger du upp: oftast en halvtimme innan jag drar till jobb
På helgerna:är jag ute o svänger på de lurviga=P
Vad ska du göra ikväll: festa med min bästis
Hur många timmar sover du per natt: mellan 6 o 7 typ. behöver jag förklara att jag alltid är trött??
Vem är snyggast i världen: JAG! hahahha nej vafan vet jag.. finns många snygga!
Vad är det för veckodag: tordag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: jag o ida va i sthlm o hade sjukt skoj=P
Favoritplagg i garderoben just nu: mina nya klänningar=)
Längd: 170
Vikt: mellan 56-58 brukar jag väga men jag e jojon själv! haha
Byter gärna garderob med: victoria beckham
Byxa eller kjol: byxa
Senast utlästa bok: dumpa honom
Mitt rum kan beskrivas som: kaos just nu
Mig själv med tre ord (just nu): trött, ont i ryggen och hungrig

Jag tränar: händer sådär en gång i mån kanske, då med mitt wii..hahaha... ha ej tid för fan
Jag ville bli när jag var liten: austronaut=P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0