ni e roliga... NOT!

Inte en enda kommentar på sådär 10 inlägg.

DÅLIGT av er.

Vad ska man skriva om så ni kommenterar. Så tråkigt att logga in på sin blogg o inte ha några kommentarer. Come on! Ni måste bli bättre!!!

Man undrar ju vilka som är inne och läser och följer ens tråkiga liv här genom bloggen. Det hade varit skoj ifall det funnits som det fanns på lunarstorm när man använde det för x antal års sedan.

Då såg man exakt vilka som varit inne på ens sida, det tycker jag borde finnas på både facebook o i bloggar. Man är ju nyfiken och man vill ju veta om där finns några som bara läser för att snoka. Ens största ovän kanske, inte för jag har någon sån men det lät roligt=) Läser vissa för det e skoj eller för att de bryr sig?

Just därför måste ni kommentera mera så jag vet=)

känner just nu att där finns några stycken människor jag verkligen skulle vilja veta om de läser eller inte. Det kan va både dåligt o bra om de personerna läser. Men man vill ju veta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

min kompis var inne på din blogg en gång. sen dess går jag in på den varenda dag. den är underbar :D å jag bor också i helsingborg hihi. kram

2009-12-17 @ 11:25:04
Postat av: Martina

Det är inte snällt att klaga på sina läsare =(

2009-12-17 @ 11:56:37
URL: http://martinaelize.blogg.se/
Postat av: { ericafp }

Så har jag oftast också. Många läsare, men ingen som kommenterar, fattar inte varför ;p

2009-12-17 @ 13:49:28
URL: http://ericafp.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag läser din blogg ofta!

2009-12-17 @ 15:09:26
Postat av: Veronika

Är Elise vän. kul o kolla på dina nagelbilder, jobbar själv med det. :)

2009-12-17 @ 15:30:17
Postat av: norrlänning

sladdade in av en slump, nu kollar jag din blogg dagligen.



Är nog liiiiite förtjust i dig, du ser så snäll och söt ut.

2009-12-17 @ 15:46:32
Postat av: AnnaViktoria

Det verkar som att typ alla som bloggar har en downperiod med liiite kommentarer nu i dec.. tråkigt =(

2009-12-17 @ 20:19:57
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Martin

Jag har kommenterat några gånger, senast för någon dag sedan (om flashback) :)

vi har gått på samma skola (elineberg) kram

2009-12-17 @ 23:30:59
Postat av: Tekno

Haha, ja Lunartiden minns man. Shit...

2009-12-18 @ 10:58:10
URL: http://halsoteknik.blogg.se/
Postat av: diddy

Hallo =) Brukar kolla rundor på olika bloggar och sen hittade jag din... så nu är jag fast hahaha =P

Gillar din blogg mycket och tycker att du verkar vara en väldigt go och trevlig tjej =)

Ha en superbra helg!

/Diddy

2009-12-18 @ 13:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0