Nyfikna??

Har ju inte hunnit visa mina skor jag köpte igår.

Har varit inne på hemsidan och dreglat hur länge som helst så när jag väl va nere i Lund och inne i butiken kände jag att varför köpa ett par när jag kan köpa 2=P

Åhh älskar dem båda 2 och jag är så lycklig. Att shopping kan göra en så glad=)

Har ingen bild med skorna på foten så ni får nöja er med bilder från hemsidan.

Ett par av dem ska jag ha på nyår! Längtar! Kommer bli så fruktansvärt fina till min svarta klänning jag har. Det silvriga som är på skorna finns på klänningens band runt nacken. Hade klänningen i Göteborg men måste ha dessa skorna på nyår och klänningen passar så bra så får gå ändå.


Kommentarer
Postat av: ann

dom va riktigt snygga önska jag kunde gå i så höga jag ska lära mig :)

2009-12-28 @ 16:59:33
Postat av: marie

grymt snygga men en annan hade ju inte kommit så långt i dem =)

2009-12-28 @ 19:59:25
Postat av: Mallan

Så snygga! Avundas Er som fixar att gå i klackar en hel kväll. ;D

2009-12-28 @ 20:33:08
URL: http://babyrace.blogg.se/
Postat av: ninathaii

sjuukt snygga,speciellt dom silvriga :)

2009-12-29 @ 12:55:07
Postat av: Em

Yepp, i'm getting those hooker heals :)

2009-12-29 @ 17:28:43
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0