player or not?

Tjejer får alltid höra att killar fungerar på ett visst vis och jag tror det är samma sak bland killar.

Spelet är det roliga och när man väl fått sin fångst är det inte lika skoj längre. Varför är det så? Vi har alla varit med om det och vi har nog alla varit en spelare själv för att få nån på kroken.

Vi tjejer förstår inte när killarna struntar i att höra av sig och bara vill ha sex när de träffas. Varför de aldrig vill träffas eller när de inte vill visas ute tillsammans. Killen säger de inte vill ha förhållande just nu men de tycker ju så mycket om en. Oftast är det bara ren BULLSHIT och de flesta tjejer (inkl mig) förstår inte det utan går och hoppas och tror att sålänge han säger han tycker om mig och inte vill vara med nån annan så är allt fine.

Vissa tjejer spelar tillbaka men vissa blir ledsna och sårade för de förstår inte hur killen som var så gullig i början kunde vara så oärlig och uttnyttja henne. Jag är nog mer åt den sist nämnda och det är hemskt.

Har svårt att förstå hur en människa kan vara så falsk och ljuga mig rätt i huvudet och medvetet såra mig. Hur fungerar en sån hjärna? Jag är för godtrogen och tror det bästa om alla och även om jag varit med om det 100 ggr ser jag inte varningsklockorna med nästa kille jag träffar för jag vill ej tro att den killen lurar mig.

Är det inte bättre att bara vara ärlig och säga som det är? Killar kan alltid hitta nån att ha sex med så det är bara en dålig ursäkt att dra upp för att hålla kvar någon. Så varför inte bara säga som det är att tyvärr jag kände inte att det klickade men vi kan fortsätta ha sex om det nu är det han vill. I 80 % av fallen tror jag att tjejen hade fortsatt ha sex med killen för de tror det kan förändra dem till att vilja ha dem men då har ju killen varit ärlig så då får tjejen skylla sig själv om hon blir sårad.

Jag uppskattar verkligen ärlighet även om det ibland gör ont som fan och sårar mig. För stunden mår man skit men i längden är man bara tacksam för den killen som verkligen var man enough och berätta sanningen och var ärlig.

Orkar inte bli överkörd mer så nu hoppas man bara att nästa kille man träffar är ärlig och inte kör några fula spel.

They say dont hate the player hate the game but I hate both the player and the game!!!!!

Trött på killar som ej står för det de säger och säger en sak och gör en annan.


Kommentarer
Postat av: My

Du beskriver det riktigt bra, ärlighet är det som räcker längst oavsett om den kan svida riktigt ordentligt. Men de öppna korten sårar inte en lika mycket i längden...

2009-12-04 @ 08:06:51
Postat av: M

Kan vara så att du väljer fel killar.. Hade du valt mig hade du inte behöv oroa dig för det...

2009-12-04 @ 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0