sammanfattning av året

snodde en liten lista av min fru!

2009 börjar gå mot sitt slut
,här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort föru? gjorde en plastikoperation

2. Höll du några av dina nyårslöften?nej, det gör jag aldrig!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bir blev 3barnspappa igår eller idag så ja=)

4. Dog någon som stod dig nära? Nej tur e väl det

5. Vilka länder besökte du? Grekland (kreta) och England. E det ens lönt att skriva Danmark=P
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? sommar! Den som var va ju inte mycket att hänga i granen.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3e april

8. Vad var din största framgång 2009? Detta året har allt ba gått åt andra hållet känns det som=/

9. Största misstaget? Idiot killarna man träffat som visat sig vara assholes!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag är sjuk, i huvudet sometimes=P hhahhaha

11. Bästa köpet? my new nose, fast ska dock göra om det så e inte helt nöjd=P

12. Vad spenderade du mest pengar på? Ingen aning, pengarna ba försvinner=(

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag fick hälsa på mina vänner i England=) saknat dem allihopa=)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? the pussycatdolls-jai ho

15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? har varit ett jobbigt år=/

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?låter Idas svar stå kvar för håller med till 100 %. Besökt Sthlm !!!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? jobbat

18. Hur tillbringar du julen?Hemma hos mamma o pappa med hela tjocka släkten=)

19. Blev du kär i år?njae inte kär men förälskad kanske.

20. Favoritprogram på TV? so you think you can dance!!!!säsong 5

21. Bästa boken du läste i år? Dumpa honom!!

22. Största musikaliska upptäckten? saying what?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja mina fina tavlor=)

25. Något du önskade dig men inte fick?en miljon kr=P hahahha

26. Vad gjorde du på din födelsedag? då hade jag o Ida 50 års fest på Bahnhof i Ängelholm. Hade superskoj verkligen=)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag träffat mr right kanske o sluppit gå igenom alla looosers jag lyckats träffa.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt lite jeans jämnfört med andra år=P massa leggings!

29. Vad fick dig att må bra? Så fort solen sken o jag va ledig!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? IDA svarade andreas carlsson men vi vet vilken annan andreas du egentligen menade...andreas carlsson e min=P grrrrr!!!

31. Vem saknade du? Min älskade vän Ola! Saknar mer o mer för varje dag som går. Hade verkligen behövt han när jag mått som sämst! Han fanns alltid där för mig!!!

32. De bästa nya människorna du träffade?jaha, vilka lärde man känna 2009...hmmm.. tänker! Måste nog säga Ella. Så genuin och så söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0