sköööna snuubbar

Jag vet inte om jag har kass humor eller vad det är men det finns en blogg som vänder mina dåliga dagar. Skrattar så jag nästan gråter vissa inlägg de gör för de e så sjuka! Deras härliga dialekt hjälper ju till en del i deras filmer och jag bara älskar deras sjuka hjärnor och påhitt.

Ni måste gå in och titta!!!

Berätta gärna för mig sen om det är jag som har extrem torr humor eller om ni osså skrattar halvt ihjäl er=P

Bloggen heter Baconost och drivs av 2 unga killar från Karlstad.


Kommentarer
Postat av: Baconost

Tack för länkningen! :D

2009-12-17 @ 18:12:02
URL: http://baconost.se
Postat av: Nattugglan

Hehe, såg inte så många av klippen, men skrattade åt den där upp och nervända kameran när han sjöng "vi gratulerar" - sången. :)

2009-12-18 @ 12:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0