steal it

Shiiit va Ida blivit high på listor, o jag snor varenda en=) I like!

Senaste köpet:
ja ba sådär 5 fulla påsar från Ullared! ÅNGEST!

Senaste förälskelse:
D =(

Senast förbannad på:
Idioter som ej kan köra bil!!! Jävla gastar som finns ute på vägarna!

Senaste sms:set var ifrån
haha stalkern från göteborg. Haha... didnt u get it yet??

Vilken är den bästa/värsta stilen du haft?
Jag va den värsta pentan ever..omg..skäms ju när man tittar på bilder!! haha spröten framme i luggen va ju ba bäst! haha..OMG va man såg ut! Bästa stilen tycker man väl alltid att man har i nuet, annars hade mn ju bytat stil=P

I väskan har jag:
plånka, glasögonfodral (ja självklart glasögon i), en julmust, kalender, pennor, läppglans, massa lösa mynt o en massssa annat skit!

Det absolut fulaste som finns
Falska o oärliga männsikor

Har du några känslor?
Lite vääääl myk känslor kanske=(

Mest överanvända ord:
BLUB!

Vem är bäst på hela planeten?
Kenzo, han finns ALLTID där när jag behöver han!!=)

Till frukost äter jag:
äter ju inte frulle oftast men om jag väl gör det blir det mackor/knäckebröd o te.

Här lunchar jag:
på jobb, har ingen lunchrast

Hit går jag efter jobbet:
hem till min lilla lgh=)

En onsdagskväll går jag
förstår att denna listan e gjord för alla andra städer än hbg där onsdagen faktiskt är lilllördag. här är det torsdagen på nått konstigt vänster. Så en onsdag går jag hem från jobb, jobbar lite med naglar sen glor jag väl på tv eller sitter på datorn ELLER så träffar man Ida eller en kille kanske ;)

På torsdagen vaknar jag
o går till jobb!

Har du någonsin?

Inte förlåtit någon även fast jag sagt att jag gjort det?

Jag har ganska lätt att förlåta men glömmer ALDRIG

Googlat dig själv
haha ja ego som jag e så har jag självklart gjort det och det roliga är att det måste finnas hur många annika kristiansson i sverige som helst men det är JAG som kommer upp på bild först=) lite coolt va;)

Sökt efter ditt namn på Flashback
vet inte ens vad flashback är fär något, någon som kan förklara? please!

Fejkat en stämpel för att komma in på krogen?
nej det hade jag aldrig vågat när jag va i den åldern man behövde göra det. haha

Ljugit om din ålder?
hmm njae det tror jag inte. kanske på skämt någon gång men alltid sagt sanningen sen

Druckit slattar?
nej varför i hela friden skulle jag göra det?? äckligt juhe! bara saliv i slutet.. blub!



Kommentarer
Postat av: Martin

Flashback är ett forum för allt :)

www.flashback.info

2009-12-16 @ 00:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0