sytycd

Det var perfomance finalen igår i Usa vilket menas att jag kunde se det idag. Vet inte riktigt vad jag ska säga, får inte alls samma känsla som förra och förr förra säsongen.

Tycker inte dansarna är lika bra och juryn är inte alls så exalterade som de varit andra säsonger. Ni som sett säsong 5 tex vet hur många gånger Mary skrek och satte dansarna på hot tamale train. Det har nog hänt en gång denna säsongen och nu är det slut. Finalen ska jag se imorgon men bryr mig inte alls vem som vinner, ingen dansare som fastnat i mitt hjärta så som det gjort andra år.

Bara kolla in denna chachan!!!
Gåshud!

 

Denna dansen kan ju vara en av historiens bästa dans. gråter varje gång jag ser den!

 

eller denna??

Omg såååå bra!!!

 

Skulle kunna visa er 15 klipp till på mina favoriter genom åren men dessa 3 från säsong 5 är några av mina favoriter. Men finns fler, får visa er dem en annan gång helt enkelt=)

 

Älskar so you think you can dance!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0