tack så myk IDA lover!

Då va hon äntligen klar med listan så jag har något att göra några minuter framöver=) Åhh jag gillar listor=) hahaha.. vilken nörd jag e!=P

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Malin var hemma för en gångs skull och umgicks lite=P

Vad gjorde du kl 08 imorse: Va på väg till Ullared=)

Vad gjorde du för 15 min sedan: Va ute med Kenzo tillsammans med Ida o Paris

Det sista du sa högt: BLUB!

Det senaste någon sa till dig: Ja då jag precis träffat Ida så sa hon väl hejdå när vi skiljdes

Vad har du druckit idag: oboy,coca cola, hallonsoda o julmust. jävlar med läsk! ba för malin bor här. haha alltid läsk hemma

Vad var det senaste du åt: en näve jordnötter

Vad var det senaste du köpte: jävla massa skit i Ullared obvisly

Vad är det för färg på din ytterdörr: brown

Vad är det för väder hos dig nu: tråkigt jävla regn!

Godaste glassmaken: blåbär=P

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: BIG TIME

Sover du tungt: Njae halvt tror jag. Vaknar inte jättelätt men går nån i mitt rum eller det ringer eller så då vaknar jag.

Drömmer du mardrömmar: ja vissa persioder väldigt myk.

Trivs du med ditt jobb: hmmm helt plötsligt vill jag behålla mitt jobb men det e nog ba för jag blivit uppsagd. Det e så bekvämt. men vill samtidigt ha ett annat men just den här tiden in between är jobbig.

Favoritklädsel: legging till vardags o klänning när jag partajar!

Favoritlåt just nu: lady gaga-monster

Vad ser du om du tittar till höger: min lilla bebis som ligger o nannar på en kudde. sååå söt

Vad gör dig glad just nu: hmmm inte myk faktiskt

Vad ska du göra härnäst: SOOOOVA, försöka iallafall.

Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: tröttt o confused

Favoritgodis: åhhhhh finns ju massa! kan ej välja... just nu e jag sjukt sugen på polly

Kläder just nu: jeansleggings, svart topp

Sommarplaner: Förmodligen ta min bästa vän o dra med henne utomlands.. nu får det fan va nog! till sommaren SKA vi åka!=P
Hur många kuddar sover du med: 3, men sover ba på en

Spelar du något instrument: haha nä.
Morgon eller nattmänniska: nattuggla, hatar morgonen

Vad är viktigast för dig: Att man är ÄRLIG. (lät Idas svar stå kvar för det e så jävla rätt, sååå viktigt!)

Är du kittlig: ibland
Snarkar du: Inte vad jag vet om iallafall=P
Stjärntecken: Tvilling. därför jag har 2 personligheter... mohahahhaa
Äckligaste insekten: Spindlar e såååå jävla räliga

Längtar du mest efter just nu: Sommaren!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0