the lovestory

jag skrev ett skitlångt inlägg men vettefan om han ens e värd det så jag publicerade inte det.

Fyy fan för killar som visar sig vara något man absolut ej trodde de var. Hur kan man bara ljuga så mycket för en annan person? Har man ett så kallat stenhjärta då? Jag hade ju aldrig klarat av det iallafall!!

ÄRLIGHET vara längst!

Men vad ska man säga? klart att jag lyckats igen! haha.. e inte ens förvånad! man ska inte gråta över spilld mjölk sägs det!

Kommer jag på andra tankar skriver jag om det imorgon eller en annan dag!

Nu måste jag försöka sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men anka u are a QUEEN du ska ha en KING inte en sketen butler...



haha :)



That boy is a monster llallallallallalaaa love it! :)

2009-12-12 @ 13:33:29
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0