Voddler

Jag fick precis en invite till Voddler. Ni vet det programmet som är som spotify fast med filmer.

Gött tänkte jag för då slipper jag ladda ner filmer och titta på här på jobb. Kan jag bara sätta igång voddler o se vilken film jag vill när jag vill.

Besviken blev jag när det väl ej fungerade=(

Det visade sig att man var tvungen att ha en internethastighet på 2,5 mbit. Här på jobb är det bara 2. Jävla bajs asså!!! Hur kan man ha 2 mbit? Det e ju ba såååå mesigt. Tror jag har typ 10 hemma.

Så nu får jag ladda ner det och titta hemma istället men inte så ofta jag faktiskt tittar på film när jag är hemma. O inte på datorn, hur skoj e det lixom.

Blub!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0