wii just dance

Nu ska ni få skratta!!!

Som jag skrivit innan så hade vi riktig tjejkväll igår med god mat som Malin lagat, massa vitlök dock så min lgh stinker som ett kebebaställe på söder nu=)

Blev en massa rödvin och desperate housewives på tv. Mysigt som sören men helt knäckta av slutet på despan då det va säsongsavslutning och nu måste vi vänta ända till februari för att se vem som egentligen överlevde den där hemska olyckan i slutet.

Vi spelade även lite Wii, just dance och gud vad vi skrattade. Det är så himla skoj detta spelet ni förstår inte. Tänk när man e riktigt på lyset då kan det bli riktigt skoj=)

Jag filmade när Misan o Malin dansade och misan filmade när jag o Malin dansade. Och det e Malin som gör fel hela tiden inte jag;) haha.. för jag vann=) mohahha...

vi får helt enkelt bjuda på dessa eller hur tjejer?=)

 

 


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahaha, det ser så sjukt roligt ut. :D

2009-12-10 @ 00:34:11
URL: http://babyrace.blogg.se/
Postat av: michelle

2009-12-10 @ 11:53:18
Postat av: michelle

Hahaha vad hände där...hmm jaja! Tror jag ska bli just dance kommentator, håller ju inte käften en sekund!

2009-12-10 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0