wtf

AMEN hallÅ??

Fick voddler att fungera här på min dator hemma och tänkte lägga mig i sängen och se en film tills jag somnar. När jag klickar på en film står det att den kostar 37 kr.

EHH jaha? Skulle inte voddler vara gratis?

När jag läste om iden bakom voddler så signa jag upp mig för att få en invite. Är helt 100 på att det stod det skulle vara som spotify där filmernas streamas och kan därför ses direkt utan att ladda ner. Det skulle vara gratis om man kunde tänka sig reklamavbrott lite då och då men skulle även finnas en månadskostnad så man slapp reklamen. Men 37 spänn per film e ju löjligt! Då kan jag ju likabra gå bort på videocenter, hyra 3 filmer för 99kr som jag sen kan ha i 3 dygn. Då kan jag även se filmen på min 42" tv istället för på min lilla datorskärm på 15". Löjligt juhe!!!!

Nä Voddler åker i papperskorgen! NUU!

måste sooooova, måste plocka undan mina ullaredspåsar, måste ta rentvättet o måste fixa mina naglar. Men vet ni vad! Jag pallar INTE! Får bli sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0