zooombie!!!

Jag är så trött så jag vet inte vr jag ska ta vägen. Inte fått mycket sömn denna veckan och helgen kommer det inte bli mer iheller så vet inte riktigt hur jag ska överleva men det får gå helt enkelt.

Ni undrar säkert varför jag är så trött då jag egentligen har kunnat sova hur många timmar som helst men i tisdes hade vi ju desperatekväll hos mig och jag gick o la mig typ 3. Började jobba kl 10 dagen efter.

Onsdes va Daniel hos mig och han åkte inte hem förrän kl 2 på natten så blev knappt någon sömn där iheller och igår hade jag dubbelnaglar vilket menas att jag är klar typ 11 på kvällen. Jag kan ju inte gå o lägga mig direkt efter jag slutat jobbat så satt i soffan o käkade godis till kl 1.

Imorse gick jag upp kl 8 för att ha naglar på lilla Agnes som skulle på plåtning så va ju tvungen att ställa upp kände jag.

Förstår ni hur trött jag är idag?

Ikväll ska jag hem till Nina och ha idolmys så inget festande och då tänker ni väl att men då kan hon sova ut imorrn men IKKE! Då ska denna tjejen jobba kl 10-16 för att sedan ta tåget till götet vid halv 5. När vi väl kommer fram kommer det bli ganska myk stress känns det som då vi ska fixa oss o sånt men kommer bli skitskoj så ser jag fram emot=) Söndagen kommer vi va bakis och vi ska ta oss hem i någerlunda tid så blir ingen sömn där iheller...

Jag får sova när jag dör helt enkelt!!!=P



Kommentarer
Postat av: Agnes b

är nog beroende redan ;) men en nagel bröts på plåtningen :(



Svårt att skriva sms är de också haha

kram sötis

2009-12-12 @ 22:59:13
URL: http://agnelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0