2nd thoughts?

Nu e det jobbigt. Imorrn ska Kenzo kastreras men börjar fundera på om jag verkligen ska göra det eller inte.

Blivit lite skrämd av folk som sagt att de fått hemska beteende o tom fått avliva sina hundar efter en kastrering. Då känns det inte lika viktigt längre. Min bebis ju.

O när han e så lugn som han e just nu på jobbet tex får man lite dåligt samvete.

Får prata med vetrinären imorgon o se vad han säger. Hoppas han är helt ärlig mot mig o inte säger det e ok ba för o tjäna pengar.


Kommentarer
Postat av: Cam

2009-02-18 @ 16:33:13
Postat av: CAm

Tjena bruttan!

Long time no.........

Ang snörpningen så tycker jag att du skall göra det. Haft bara possitiva resultat, inte hanhundsarga, inte vaktat godis & leksaker, + lugnat ner sig ordentligt.

Kram Cam

2009-02-18 @ 16:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0