ang melodifestivalen

Fan va det sööööög!!!!!!!!! Helt fel låtar gick vidare enligt mig. Eller Alcazar lät väl ok men deras sånger låter exakt likadant alltid.

Varför gick inte bidrag nr 1 vidare. Vad håller svenska folket på med??? Ska vi ärligt skicka en ful toka i gummistövlar som sjunger snälla snälla till eurovishion? Ehhhh ok snacka om att komma sist!

Ska va en låt med lite GO i eller en ballad som man får gåshud av.

Alltså betyg på delfinal nr 1 e fan minus 3 om jag får bestämma.

Nina Söderquist, bidrag nr 1!

Lätt den bästa låten i det startfältet. Tick tock eller vad den hette borde ha gått vidare
utan några problem men istället röstar svenska folket fram skitlåtar! Jag menar
ett jävla lamt dansband till andra chansen. Inte ens den internationella juryn röstade
fram henne så vad e det skitet med den franska idioten. Tror han på allvar snälla snälla har någon
som helst chans i Eurovishion??? Tosig blir jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0