bilderna från torsdagen

Nu får jag ju ta o lägga ut bilderna från i torsdes. Har inte så myk o säga om kvällen egentligen. Haha. Jag drog ner till bowlingen o mötte upp Ida. Patrick o Robban va oxå där så efter stängning spelade vi lite bowling. De fick väl i stort sett tvinga mig då jag inte ville bryta mina naglar men hittade ett klot med STORA hål så det gick ändå ganska bra=).

Martin o Stefan mötte först Patrick o Robban. Snygga namn va=) Haha
("One fat dj" & "degen ska in")


Patrick koncentrerar sig


Stefan=)


VI! Vad hände med mitt hår ..haha..


Maltin i sina glasses


Bowling


Party party


Stefan o Patrick


Ida o jag spelade lite men det va mest Ida som spelade på båda namnen.=)


Vinnarpose


ännu en serie med annorlunda namn


Stefan börjat ta ledningen


Förmodar att det ej går så bra för Ida.hahahha


Robban high fivear=)


Ida söt


Så besviken jag blev när jag skulle fotta mitt rosa fina klot, så blev det rött
på kameran. Kom på sen att det va uvljusen som gjorde den rosa..HAha
Blondin kanske??? Hahahahah


Stiffe


Ida o Patrick gosar..hahaha


Jag o Stefan


Jag o Patricks lag.. Vi vann btw=)


Ida o Robbans sötlag=)


Lag söt


Lag porrig


Nu börja kameran flippa


Har vi ju team porrig igen=) hahaa


o lag söt again


Taxiresan ner mot stan.


O här e sista bilden för kvällen, måste blitt för full på zoo o glömt fotta på
cardan. Haha. För full ja det kan ni skriva upp att både jag o Ida va.


Hade sjukt roligt men de där jävla shooootarna e farliga!!!! Eller vad säger du Ida??
HAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHA




Men en sak ska jag säga er. ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer jobba dagen efter. Mådde så dåligt så fick lägga mig på mattan o sova på jobb. Tur man har en bra chef som ba garvar åt en. Jag sköter ju ändå mitt jobb. Men nä du ALDRIG mer. Så nu måste jag hitta en tjej som kan jobba en fredagen i månaden för det e så jävla myk roligare att gå ut en torsdag. De bästa e ute o jag har nog aldrig haft trisst en torsdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! torsdagar e lätt bästa utgånsdagen! De blir lixom aldrig fel!

2009-02-02 @ 18:01:55
Postat av: agnes b

Miin Patriiiick..

Hoppas ni höll händerna i styr, VET hur porrig han kan vara hahahaha

Nu har jag lagt upp utmaningen sötis :)

2009-02-04 @ 12:32:10
URL: http://agnelicious.devote.se/
Postat av: ida

nää agnes vet du vad, jag hade min fingrar låååååångt upp i rumpan på honom hihihihihi!!!

hahahahah SKOJA blabla

2009-02-06 @ 18:45:42
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0