bored

När ska denna dagen ta slut? Shiiiiit va långsamt det gått. Vet inte ens vad jag ska skriva för ingeting händer lixom. Mina serier jag brukar ha fullt upp med på tisdagar sänds inte förrän i mars o jag e helt deppad. Tänk er 1 hel månad utan Oth o Gossip=( Buhuuuu. Vissa av serierna sänds iof fortfarande men de e inte hälften så bra som Oth o GG. Kollade precis på Heroes. Tycker det börjar spåra ut lite, man fattar inte riktigt vad som händer o vilka som e badguys o snälla.

En serie jag saknat som jag alltid kollade innan har kommit tillbaka. The L word heter serien o handlar om lesbiska tjejer o deras liv. Vet inte varför jag fastnat för den serien men jag tycker den e SKITBRA. O tjejen som spelar Shane e sååå sexig. Ska jag va ärlig hade jag nog kunnat bli lesbisk för henne. Hehe. Där är nånting med hennes stil o look. Grrr I like=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0