didnt do it

Skulle ju lämna Kenzo för kastering imorse i Asmundtorp. Hittade knappt dit men tillsist lyckades vi hitta den lilla vägen där det stod vetrinär på. Jonas fick köra för jag vågar ej köra i detta vädret. Snöade ju som satan o ishalt ute.

Väl framme berättade jag om min oro att kastrera så vi bestämde att vi skulle göra en kemisk kastering. För det jag främst vill ta bort är ju hans revirkissande o de sa att det e inte säkert det beteendet försvinner med en kastrering. Vetrinären sa att en kemsik kastrering passade bra för då märker jag hur han kommer bli om jag hade kastrerat han på riktigt. Denna kemiska kastreing håller i 6-8 månader o har jag då det beteendet jag vill ha på Kenzo kastrerar jag han men om han fortsätter pissa revir o e lika jobbig då kommer han bli likadan efter en kastreing så då kan jag likaväl strunta i o kastrera o riskera han blir en helt annan hund. Detta blir som en provapå tid för o se om det verkligen funkar med en kastrering.

Så det känns bra nu, slipper gå o oroa mig.

Nu e han vaccinerad osså så nu slipper jag tänka på det i ett år framöver=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0