dra på trissor

sitter o disskuterar med en viss M på facebook. Han menar på allvar att kondom endast skyddar 30% mot herpes o klamme. Jag frågade om han skojjade men nej han trodde verkligen på det men han sa att det skyddade till 100% mot Hiv.
Han ba -öhhh varför tror du inte man får ha sex under behandling? HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA .... ja du lilla M, inte e det för att kondom ej e säkert iallafall för det är det!

Jag frågade på allavr om han hade knarkat.. eller e det en replik han säger till brudar för att slippa gummit o nu börjat tro på det själv.

haha, jag skrattar så jag nästan kissar ner mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det han säger är sant. Det skyddar inte hundra procent för varken herpes eller kondylom eftersom det kan finnas "utanför och runtom könsorganet"

2009-02-19 @ 00:06:20
Postat av: annika

hahha... du kan inte ha klamydia utanför.. han sa klamme=)



o du kan ej mena att kondom skyddar 30% ....kanske inte 100% mot herpes o kondylom men inte 30% bara...



2009-02-19 @ 12:35:02
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0