En bildutmaning

Hittade en bildutmaning på en blogg.

 Tyckte den var ganska rolig så jag var bara tvungen att vara med!

Regler: Gå in i mappen mina bilder. (eventuellt Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)

 - Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i din mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.



Min bild blev från i sommras när Dea firade sin födelsedag. Kommer inte
ihåg mer än att det var en katastrofal kväll med massa bråk o jag fick min
klänning sönderdragen då nån jävla IDIOT puttade min Ida utanför Cardan.
INTE HELT OK ASSÅ!!!!!!

Nu utmanar jag vidare:

Ida
Erika
Emma
Sara
Agnes
Tanja

Kommentarer
Postat av: sara moune

man tackar för utmaningen, ska ge mig på detta nu o se vad de blir :-)

2009-02-04 @ 20:50:13
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0