fejjan

Sitter på face o snokar men vafan hittar inget skoj. Ansiktsboken e tråkig o nu längtar jag tills jag får gå hem.

Ska hem o göra naglar faktiskt. Varit dåligt med nails nu på senaste men hade en kund i tisdes o har en idag,en imorgon o på lördag. Sen nästa vecka e osså 3 st inbokade så det bröjar rulla på igen. Gött.. I need the chatchiiiiing innan operationen=)

Varför jag ej lagt ut bilder på kunden i tisdes e för hon gjorde ba vanlig fransk o fy satan va trisst=) Haha, men väldigt fint med klassisk fransk osså men inte så skoj o lägg aut på bloggen=) Gjorde ett nyt set på mindre en timme så e nöjd. Fina blev dem osså. Riktigt nöjd.

Får bli lite bilder på andra naglar jag gjort genom tiderna.

Kan vara några av mina favvisar=)

Nån som va er favvis osså kanske? Let me know!

E så glad jag bytade gele till det jag har nu. geleet håller o det blir smala superfina naglar. Det bästa jag gjort inom det yrket faktiskt=) Ok gör lite ondare i uvlampan men de håller osså 3 gånger så bra så folk få stå ut så e det bara=) ska man va fin får man lida pin=) hehe



Kommentarer
Postat av: Erika

japp, ja gillar de sista jättemkt!

2009-02-19 @ 19:23:10
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jag får tjoa till när jag är nere i skåneland =) hihi. Suuuperfina bilder verkligen... de sista är helt underbar!!

Ha en toppenkväll nu =)

kram

2009-02-19 @ 20:48:08
Postat av: Anonym

Vilka fiiina naglar du gör :) Super!! Har du någon tid att lägga en förstärkning på mina naglar nu snart?? Vill inte att dem bryts ju ;) Vad kostar det??

Kram

2009-02-19 @ 21:11:35
URL: http://www.thisismenilla.blogspot.com
Postat av: Hanna

Så duktig du är :) Sånna här inlägg är extra roliga med lite inspiration i. Läste någonstans att du testat melanotan? Inte helt 100 om det var du men du får isf gärna skriva om hur det var, före & efter bilder mm om du vill dvs :)

2009-02-20 @ 11:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0