flyttångest

Jaha då sitter jag här i min nya lägenhet o har lite blandade känslor. Älskade ju min andra lägenhet men denna e osså mysig på sitt sätt. Fattar ba inte hur jag ska få plats med alla mina grejer men jag kommer nog på några bra ideer. Har redan sett hallen o köket framför mig hur jag ska göra om o vad jag ska köpa. Kommer nog bli bra när jag e klar.

Har redan lagt ut mitt köksbord på blocket. Endast 2 stolar som e hela men bordet e ju bra behållt. Ska jag va ärlig har det bordet inte använts speciellt myk. Inte för jag tror jag kommer få speciellt myk för bordet men hey jag slipper ju kånka ner det för trappan igen o köra det till tippen. Lite därför jag säljer det. E man lat så e man=)



Nu har jag kartonger i HELA lägenheten o det kommer ta en evighet att få upp allt men just därför jag väljer o va hemma ikväll. Skulle egentligen till Bella o det e supertrisst att det var just denna helgen men jag känner att jag måste få iordning i min lägenhet. Ska ha naglar hela veckan o då kan det ej se ut såhär (slalom mellan kartongerna) o går jag ut ikväll ligger jag bakis hela dagen imorrn. Känner mig själv tillräckligt bra för att veta att jag inte kommer ta tag i upppackning iallafall.

Kenzo va lite förvirrad när han kom hit o jag e skiträdd han ska markera revir för Anna hade nämligen en hund (tik) här idag under flytten men änsålänge har jag ej hittat nått. Hemskt med hanhund asså, lovar att aldrig mer skaffa en hanhund. Blir tikar hädanefter. Förresten har hört man ska avmaska hundarna när man flyttar stämmer det?? Varför isåfall? Någon som vet? Nu har han iallafall deckat i soffan o han e såååå söt när han ligger på rygg o sover.



Kommentarer
Postat av: Steffi

Hej!

Finns ju ingen anledning till att du ska maska av hunden för att ni flyttat. Men har du inte gjort det på ett tag så varför inte passa på? =) Min hund låg på djursjukhuset 3 dagar för infektion i magen, inte kul. Nu var det inte för att jag inte avmaskat henne. Men kunde vatt. Bättre att avmaska för mycket än för lite. Lycka till i nya lägenheten!

2009-03-01 @ 18:15:05
URL: http://riffochruff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0