flyttångest

Fick precis mess av Anna som befinner sig på Teneriffa, inte avis alls!

Så nu e det spikat. Den 28onde feb drar flyttlasset mot handelsmansg o Anna o hennes kille flyttar in i min älskade lägenhet på Apotekareg.

Har sååån jävla ångest för jag trivs så bra i min lgh men jag tror jag kan få det jättefint i denna nya lägenheten osså. Det e badrummet som e sådär men jag får helt enkelt lära mig leva med det. Tänkte man kunde måla i nån annan färg där inne o lägga en stor skön matta så man ej ser det fula golvet. Pratade med hyresvärden idag o han sa att jag kunde sätta in en blandare i vasken så jag slapp o ha kranen från badkaret. Ska köpa sånt självhäftande plast man kan sätta på eller i skåpen i köket o kanske tom i badrummet. Ska se vad jag o mamma kan knåpa ihop=) Får ju ändå bli min mammsi som inreder min nya lya. Hon e superduktig o jag ska fjäska så jag får några fina tavlor. Hon har gjort jätttttttttefina till mig innan men 3 av dem får jag ju ba låna så jag hoppas hon kan göra några liknande till mig som inflyttningspresent kanske, läser  du nu mamma=)

Nä nu ska denna tösen snart gå hem. Laga någon mat för jag e såååå frukteligt hungrig.

åhhh skulle lägga in bilder men funkar ju inte på denna cpbloggen. Något fel kommer ba upp hela tiden o nu orkar jag ej lägga ner mer tid på det... AJÖ!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0