fredagsmys

Idag köpte jag släta bullar o *pip*bollar. Hahaha. Får det inte heta negerbollar längre? Jag får väl säga chokladboll då=)

Gjorde en bulle m bulle. Det man alltid åt när man va liten. Mums hur gott som helst! För er som ej vet så är det en fralla el som jag alltid tar en slät bulle med en chokladboll i mitten. Ba att pressa ihop o käka. Så jävla gott. Tror bara det e vi i Norra skåne som äter sånt. Men har ni ej testat så gör det.. SÅÅÅÅÅÅÅ jävla gott.=)

Köpte även en liten förpackning ballerinakex. Va så generös o delade den med min chef.



Nu ska jag snart hem... lär ju inte blogga mer denna kvällen eller imorrn heller för den delen. Har så myk med flytten att jag ej vet hur jag ska hinna.

Hörs på söndag eller nästa vecka=)

Ha en trevlig helg mina söta läsare

Kommentarer
Postat av: grönagubben

Trevlig helg & kul blogg !!

2009-02-27 @ 16:57:06
URL: http://mansgrisellerfeminist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0