frukost, lunch o middag

Igår åt jag en supergod yoghurt!! Faktiskt en av de godaste jag ätit=) ja ni hörde rätt, jag åt annat än knäckebröd=)



O åt tom lunch igår. Stolt över mig själv faktiskt! Va ju lasagne över från i lördes så jag gjorde 2 lådor av resterna o gav en till Ida=) Lasagnen e hemmagjord o va riktigt riktigt god. tack så myk Ida o Emil för den goooooda maten=)






Jag avslutade min duktiga ätardag med en sallad med räkor o avocado i=) Smarrigt. Måste börja äta ordentligt, kan inte leva på knäckebröd o avocado. Behöver riktig mat o proteiner. Skärpning Annika!


Ska faktikt äta en risifrutti nu.. blir min frukost o lunch o sen äter jag rester av salladen ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0