gina rean

just det, helt glömt bort. Jag lovade ju bild på mina fynd från Gina. Kollade igenom kameran precis o hittad bilderna där. Så varsegoda..





Kenzo har en tendens att alltid lägga sig på kläder o även här hoppade han upp i sängen
o la sig på kläderna. Va tvungen att ta med denna bilden. Kan ju oxå meddela att han la sig mitt
i klädhögen från början men jag shasa (stavning?) bort han o då la han sig där.


På bilden är där för er som ej ser 2 koftor, en svart o en lite längre grå-svart-vit. En silvrig klänning,
ett svart linne med ganska coola band, en lång skorta, en vanlig vardagströja i svart o grå randig, 2 klänningar, en brun o en åt lila hållet och ett skärp man har i midjan. O allt detta för 600 kr.. Helt sjukt billigt=) Min plånka ÄLSKAR rea;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0