Hårförlängningen i lördes

I lördes hade jag Emelie över, skulle sätta i extensions i hennes korta hår. En utmaning men efter 4 timmar va det klart o det blev riktigt bra tycker jag. Precis som jag skrivit om hårförläningen i söndes så satte vi i 200 slingor då håret va så kort från början.

Hon hade med en flarra vin men jag va fortf dålig sen jag va ute torsdagen innan så jag tog en klunk på vinet o höll på att spy. Haha. Helt sjukt man fortf e bakis efter 2 dagar!

Resultatet har ni här:

Dessa 2 bilderna va de ända jag hittade på henes
face som jag tycker man kan jämnföra med.


pretty short=)


O efter att hon klippt in det o skaffat lugg ser det ut såhär





Måste kännas konstigt o gå från så kort till så långt på en dag=) Men det ser äkta ut o färgerna blev ju superbra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0