idag e det torsdag!

Gud va veckorna går snabbt. Snart helg igen o alla hjärtans dag. Vad tycker ni om hjärtdagen??

Jag hatar den!!!!!!!!!!!

Överskattad jävla kommersiell dag där affärerna bara ska tjäna massa pengar.

Att man ska köpa rosor o presenter till de man älskar ska man väl inte behöva ha en egen dag till? Det ska man väl ge sin älskade för att man vill o det gulligaste e ju att få presenter o blommor spontant.

hade ett samtal idag ang rosor
han: jag köpte rosor en gång sådär spontant
jag: va gulligt, det e så det ska va
han: jag e inte den som brukar köpa rosor men tänkte jag skulle va lite gullig men det gör jag aldrig om
jag: why?
han: det första hon frågade mig var -vad har du nu gjort?
jag: amen fan va otacksammt!

konstigt killen en köper rosor till dig då? nää en tacksam tjej e vad du behöver=) Jag tar gärna emot rosorna, o jag e tacksam *blink* ;)

Nä jag ska bojkotta denna dagen o inte köpe ett skit till någon. Haha. så bitter jag e, tror det e för jag ej har nån som köper rosor till mig. Var e min drömkille? Heyyy var e du????????? komsi komsi!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0