Jipppiiii!!

Jag o Anna tog en chansning o gick ner på brogripen för o smöra lite. Hon köpte nog det för nu blir det flytt på lördag. Haha, som om nån skulle kunna motstå oss lixom;)

Började få lite panik då jag sket i o packa igår för jag va så inställd på att vi ej skulle få flytta. Kommer få packa o dona hela nätterna nu. Har ju klantat till det o bokat in 2 naglar per kväll nu ons,tors,fre. Smart Annika, smart! E man pengakåt så e man. Behöver ju verkligen pengarna till operationen så får ta den smällen. Får sova när jag blir gammal.

Nu börjar magen kurra. Ska ta o äta lite gröt tänkte jag. Kanske kolla på Heroes.

Hörs sen


Såhär söta va vi när vi frågade om det verkligen inte fanns en chans att vi
kunde få flytta i helgen=) hahahhaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0