längtar faktiskt

Nu när jag bestämt mig för att flytta vill jag det ska bli av så snart som möjligt för jag har massa ideer på hur jag ska få badrummet o köket lite modernare o snyggare=) ligger o tänker på nätterna så jag ej kan somna =) Hade tänkt i köket o lägga sån här dekorplast jag pratat om innan inne i skåpena så blir det som mönster där inne då de är öppna utan dörrar. Sen i badrymmet ade jag tänkt ta sån där plast på golvet så det ser ut som svart klinkerns istället för det fula röda o tänkte måla väggen i någon gråaktig ton o sen sätta nån cool väggdekoration o hängare kanske=) Åhh så myk ideer jag har. Letar som satan på nätet men hittar inte riktigt det jag tänker mig men ska nog hitta på nått skoj till sist! Mamma får hjälpa mig lite=) Sitter o kikar så myk på nätet att jag inte inte ens varit inne o kollat några bloggar eller face idag. Så ska göra det nu=)

Behöver flytthjälp så känner ni för o va lite extra snälla mot lilla mig så hojta till=)

typ något sånt här, fast inte just den då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0