ledig kväll

Åhhh jag skulle egentligen ha naglar ikväll o kännt mig lite stressad över det då jag känner jag behöver packa o lite sånt, hinner ju inte det imorrn. Men kunden jag skulle göra nails på ringde o bokade om till nästa torsdag, hennes dotter hade blivit sjuk. Skönt faktiskt. Nu hinner jag packa o städa lite innan Lets dance. Blir en tidig kväll ikväll då jag ska upp o göra naglar imorrn o sen ska jag faktikst plåtas=)

Jag gick med i en sida som heter modellbilder.se o har fått massa mail ang plåtningar. Vissa har jag ba sagt rakt av NEJ till då de vill ta underklädesbilder eller mer glamourbilder aka slitz o moore. Det vill jag ABSOLUT inte göra.

Där e nog 4-5 st jag håller kontakt med som vill plåta mig som jag sagt ja till o det ska bli skoj. Han som kommer på lördag e en myk bra kompis till en gammal arbetskamrat till mig så han e proffesionell o bra. Vi ska vara hemma hos mig då jag ej hinner ta mig nånstans. Ha har en liten ministudio han tar med så det blir nog bra. Ska bli spännande. Tess skulle kanske komma förbi o kolla läget=) Han kanske vill fota henne osså who knows;)

Tycker det e skitskoj o plåtas o mest nog för det e skoj o ha lite proffesionella bilder på sig själv o jag vågar ju släppa lös framför kameran vilket gör hela sessionen roligare. Har bara gjort en fotosession innan o e sådär nöjd med de bilderna men första gången blir ju aldrig riktigt bra. Nu vet jag mer vilka poser som inte funkar o en sak jag verkligen ska tänka på e att öppna upp ögonen mer. Ju mer erfarenhet ju bättre bilder tror jag så ska bli skoj o testa igen nu på lördag=)

vet at jag lagt upp dem innan men här e några av bilderna fårn min första session=)







Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahahaha naaaawwweee!! Du e för söt! Du kan få vara de om du vill;) haha puss!

Ooo ja kan inte komma imorgon:( jag jobbar till halv tre på natten...

2009-02-20 @ 17:06:27
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Josefina

va kul! det blir säkert jättefina bilder..du måste lägga ut dom sen så vi får se :)



puss kram/Jossan

2009-02-20 @ 20:42:44
Postat av: ida

haha.. annika..? vadå på lördag???

2009-02-20 @ 20:53:03
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Amanda

Fina bilder :D

2009-02-20 @ 21:06:03
URL: http://www.lostintrash.devote.se
Postat av: Johan

Det är jättefina bilder på dig här :)

2009-02-22 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0