måndags ångest!

Gick upp kl 7 imorse. Fattar ni, jag kl 7. Det finns inte på min karta att va upp så tidigt vanligtsvis men skulle ju hämta mina skoinlägg på Sol halv 9 så va helt enkelt tvungen.

Va klar där redan tio i 9 så åkte hem till Ida o lämnade hennes påse så vi gick en runda med hundarna o nu sitter jag här på jobb o väntar på att kl ska bli 10. Aldrig varit på jobb så långt innan jag börjar men nångång ska ju vara den första.

Vet inte varför jag e så kass på att blogga på helgerna, har ju egentligen all tid i världen men lat alaine ska jag säga er.

Helgen som gått har varit en hel del fest.

Min fredag började med att jag åkte till Pernilla o klippte mig o färga håret. Blev supernöjd o lär komma tillbaka=)

Sen kom ju 3 sthlmare, eller 2 sthlmare o en inflyttad hallänning. Hade en myk trevlig förfest med myk rappa pa pa pa pa pa. Haha.



Vi hade varnat dem att fredagar i Hbg SUGER men de ville ändå ut. Gick till zoobar där det ekade så tomt där va. Sen vidare till cardan där vi va typ de enda på dansgolvet men men, hade ganska skoj ändå tycker jag!




Tyvärr så blev Slickbring såååååååå himla allergisk mot Kenzan så han kunde ej va med på lördagen så det va ba Emil som var med o partajade. Synd för det e ju på lördagen det händer.

Hade lite folk hemma hos mig o förfestade.



Sen va vi en sväng på zoobar o sen gick vi faktiskt till bakom ett tag men där va ju ba småbarn så vi drog vidare till cardan. Där träffade vi en massa roligt folk=) Hade riktigt skoj o ännu en gång hamnade denna diskotös på baren. Men jag hade sjukt roligt! Skitsamma om man gör bort sig lite. Bjuder jag på=)



Nu blir det paus i festandet på ett tag tror jag. Pallar fan inte!!! Börjar man bli för gammal eller???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0