Melodifestivalen del 4

Ikväll e det ännu en delfinal o sucker som man e så kommer iallafall min tv stå på kanal 1 när klockan slår 8.

Har faktiskt varit inne o lyssnat på alla bidrag o jag gillade en hel del. Men hittintills e Måns bäst o just nu hoppas jag han vinner hela grejen så vi har en chans i eurovision. Eller har vi det ändå? Hmm trisst att eurovision blivit som den blivit. Varför måste man rösta bara för det är ett grannland? Tycker man borde lyssna mer låtarna istället för landet för som det är idag har Sverige inte en chans. Eller så borde man välja att endast 3 länder från skandinavien får delta, 3 från baltikum, 3 från gamla jugoslavienområdet osv. Då blir det mer jämnt o kanske kan en riktigt BRA låt vinna. Själv tyckte jag att förra årets bidrag från Sverige va riktigt bra. Bra show o Charlotte Perelli har ju inte en dålig röst precis. 18onde plats va skamligt o där va MÅNGA andra låtar som va helt katastrofa jämnfört med hennes. Gillade eller gillar ni låten Hero?

Back to topic, vem hejjar ni på ikväll??

Det lilla jag hörde så gillar jag Agnes, Star Pilots, Anna Sahlene o Maria Haukaas Storeng, Sarah Dawn Finer o tycker faktiskt next 3 låt verkar rolig. Vi får se om jag ändrar mig under kvällens gång.



Kommentarer
Postat av: agnes b

Nej alltså jag vill inte operera mina patts. Men hade ångest över dom för några år sedan (innan dom kom typ haha).



Jag har alltid något jag obsessar med men vet att det går över och så flyttas fokusen till något annat "problem" så lägger mig inte under kniven på några år.

Hoppas allt går bra, du är ju faktiskt lite äldre än mig också så kan förstå att du vet vad du gör liksom..

hörs å ses.

kram

2009-03-02 @ 11:32:55
URL: http://agnelicious.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0