Naglar igen

Gjorde faktiskt jättefina naglar på Anna igår. Blev riktigt nöjd o hoppas hon oså blev det.
Vi la en vanlig fransk som bas sen la vi på ett glittergele ovanpå det vita o stenar på ringfingrarna.





Sen fick jag ett ryck o skulle göra om mina egna naglar då jag slog i den ena i kylskåpet på jobb så var tvungen att fixa den innan den gick sönder helt. Ville inte ha samma mönster så då gjorde jag om alla. Fick en ide i mitt lilla huvud o det e ju trisst o testa sina ideer på kunder ifall det blir fult så jag fick själv vara testkanin. Tog svart gele som fransk o sen la jag samma glittriga gele över men dt blev inte riktigt som jag tänkt. Det är bara det gröna som lyser igenom så nu ser det ut som jag har gröna glittertippar. Men men nu har jag testat det iallafall!=)




Så där kan ni se vilken skillnad ett glittergele kan göra beroende på vilken färg man har bakom. Tycker ju det e 14 ggr snyggare med vit bakgrund. Men nu vet jag iallafall annars hade jag kanske gjort det på en kund som inte alls blivit nöjd!

Kommentarer
Postat av: Erika

Fina min anna pannas naglar blev.. Hon blev nöjd :)

2009-02-06 @ 12:25:48
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Tanja

fina naglar :) längesen man läste din blogg ju.

dax igen .

hör av mig när jag bestämmer mig för att ha naglar igen ;)

2009-02-09 @ 12:12:02
URL: http://tanja88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0