No kokain



såhär hade klubbarna sluppit att oroa sig ifall folk drog cola på toan;)

Eller ojsan det stavas ju KOLA.. sorry me som ej vet hur man stavar till det. Inte så att
jag använder det själv så hur ska jag kunna veta hur det stavas. Tur att det finns IDIOTER
som berättar för mig hur det stavas för jag e ju en tydligen en idiot som ej vet det. Kära läsare som
kommenterar o skriver jag är en idiot kan ju sluta va så jävla mesig o stå för vem den är
istället för att skriva sig som anonym.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man dricker väl för fan cola, man tar kola idiot

2009-02-28 @ 16:11:08
Postat av: annika

men URSÄKTA mig då om jag inte vet hur man stavar till KOLA... jag använder inte det o skiter fullstädigt hur det stavas.. TROR folk förstår ändå.. IDIOT kan du va själv, stå för vem du e istället din mes!!!!!

2009-02-28 @ 17:53:39
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0