ohhh en lista! haha

älskar dessa roliga listorna man kan utamana varandra med=) Vafan har ju inget annat att göra på jobb.

Denna hittade jag på den ena bloggen jag verkligen fastnade för =) Gillar hennes sätt att skriva på!

1. Hur gammal är du om fem år? snart 25 (ångest). Hahaha läste ej frågan.. e såklart 30 år GAMMAL... ännu mer ångest... Typ FETEÅNGEST!!!!!

2. Vem har du tillbringat minst två timmar med idag? Min hund

3. Hur lång är du? 170 cm

4. Vilken var den senaste filmen du såg? twilight

5. Vem ringde du senast? Min mamma

6. Vem ringde dig senast? Nån snubbe som skulle boka lasertid på jobb=)

7. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Sms, men ska man ha snabbt svar ringer jag. Palla med sms då!

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är gifta o lyckligare än ever

9. När träffade du senast din mamma? För längesedan=( Men de ska hjälpa mig flytta om 2 veckor så då får jag kramas lite med henne

10. Vilken ögonfärg har du? Bruna

11. När vaknade du idag? Halv 9 ringde klockan=/

12. Vilken är din favoritjulsång? Last christmas kanske.. haha nej jag vet inte..

13. Vilken är din favoritplats? Soffan eller sängen

14. Vilken plats gillar du minst? Toan på cardan

15. Var tror du att du befinner dig om tio år?  I sthlm, jobbar som makeup artist o e riktigt duktig på det jag gör=)

16. Vad skrämde dig om natten som barn?Kommer ihåg en hemsk dröm jag hade när jag va liten.. då va jag RÄDD

17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kenzo när han dampar sig i soffan

18. Hur stor är din säng? 160 cm bred, det kändes som det räckte. Har man sällskap vill man ju ligga nära den personen;)
19. Har du stationär dator eller bärbar? bärbar

20. Sover du med eller utan kläder på dig? i trosor. hatar o ha kläder på mig när jag sover.

21. Hur många kuddar har du i sängen? 3 för tillfället. Brukar ha 4.

22. Vilka länder har du besökt? Turkiet, Tyskland, Grekland, Gran Canaria (bott), England (bott) o Danmark såklart då det ör 20 min över med färjan.

23. Vilka städer/samhällen har du bott på? Uppväxt i Ramlösa som ligger lite utanför Helsingborg sen flyttade jag till Hbg o det är den enda staden i Sveriga jag bott i. Bott i Swindon (England) 6 mån o Playa del Ingles (GranCanaria) 6 mån.

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ett par snygga pumps, om jag hade kunnat gå i dem vill säga=) hahah

25. Är du social? Lite för social ibland kanske=)

26. Vilken är din favoritglass? Gillar sån bigpack 3 smak (päron,vanilj o jordgubb). sen ska man ha jätttemycket chokladsås, strössel o banan till. MUMS

27. Har du nån favoritefterrätt? marängsviss

28. Tycker du om kinamat? Vem gillar inte chinesfood?

29. Gillar du kaffe? NIX... kan dricka en latte med väldig myk socker o vaniljsyrap i=)

30. Vad dricker du till frukost? Äter inte frulle, men skulle jag göra det hade jag druckit mjölk

31. Sover du på nån särskild sida? Där jag bor nu sover jag på höger sida, vill ligga så långt ifrån fönstret som möjligt.

32. Kan du spela poker? Nej men hade gärna velat kunna, vinna några miljoner=)

33. Tycker du om att mysa/kela? Beror på. Ibland e det bara jobbigt men att ligga tätt intill nån man tycker om o ba mysa kan vara nått av det bästa som finns=)

34. Är du en beroende människa? Njae, klarade att sluta röka efter 7 år. Feströker endast nu. E iof väldigt beroende av coca cola.

35. Känner du nån med samma födelsedag som du själv? Ja jag har för mig jag träffat på 3 andra som fyller samma dag. Mitt ex e en av dem. Det skiljde 45 min på oss. Lite coolt va?

36. Vill du ha barn? Ja det tror jag. Men det kommer nog dröja. Ska leka klart o göra karriär först.

37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska pratar jag bra, har ju bott där. Spanska förstår jag men kan ej prata det.

38. Har du nånsin åkt ambulans? Nej har jag inte, peppar peppar

39. Föredrar du havet eller bassäng? Beror på hur havet är. Är det myk tång o skit föredrar jag självklart en bassäng där man inte behöver va orolig att nått konstigt dyker upp.

40. Vad spenderar du helst pengar på ? Kläder!

41. Äger du dyrbara smycken? Har ett halsband från tisento värt nån tusenlapp. Fick när jag va smyckemodell i sthlm. Fick osså ett guesshalsband o ett par tisento örhänge. Älskar dem!

42. Vilka är dina favoritprogram på TV ? One Tree Hill o Gossip Girl

43. Kan du rulla med tungan? Ehhhh ja!

44. Vem är den roligaste du känner? Måste vara ANNE LOUISEE.. haha Älskar dig gumman!

45. Sover du med gosedjur? Kan man väl säga att jag gör, har ju Kenzo o han liknar ju en björn=)

46. Vad har du för ringsignal? Nån nokia signal.. försökt få in låtar i mobilen men funkar ej så får ha den änsålänge tills jag får hjälp av Nikolas=)

47. Har du kvar några kläder från när du var liten? Vet inte, isåfall har mamma det på deras vind.

48. Hund eller katt? HUND!!!

49. Flirtar du ofta?Typ ALLTID! Ligger i min natur.

50. Kan du byta olja på bilen? Kan jag säkert men lättare att fråga nån annan=)

51. Har du fått fortkörningsböter nån gång? Nej??!!?? Så som jag kör borde jag fått en hel del.

52. Vilken var den senaste boken du läste? Djävulen bär prada

53. Vilken är den bästa bok du läst? Hmm läser inte så kommer ej ihåg=(

54. Prenumerar du på nån tidning? Nix, men får hundsport gratis för jag e med i Kennelklubben.

55. Brukar du dansa i bilen? Nä men jag sjunger för fulla muggar. Ibland kanske man diggar lite men brukar försöka tänka mig för=)

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix, lyssnar nu. Sååååå uttjatad musik med Mix Megapol ba brusar=/

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min bloggadress

58. När var du i kyrkan senast? Olas minnesstund för ett år sen=(

59. Vilken var din bästa lärare i högstadiet? Högstadiet? vafan..myk minne man har därifrån.. Jörgen tror jag han hette.

60. Hur länge har du tältat som längst? 1 natt. Fy fan för o tälta.. I hate it



PHUUUUUUU va det tog lång tid. Shiiiiit.... Haha ska man verkligen utmana vidare? Undrar om nån av mina vänner pallar gå igenom denna listan. Tog ju ba sådär en halv dag. Hahaha

Försöker;)

Erika, Ida, Emma o Blondan... varsegoda=)


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

sv: Men tack, va söt du är!! Ja, han är ganska het min lilla lammis - ganska nöjd över att jag lyckades knipa honom ^^

Ha en toppenkväll nu!!

Kram

2009-02-16 @ 19:25:54
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0