packar

Håller ju på o packar inför flytten men har nu fått reda på att det kanske ej blir nån flytt denna helgen=( Hyresvärden krånglar så det kanske blir uppskjutet en månad. Förjävligt tycker jag. Det enda de ska göra e att skriva en krumelur på ett papper. Vi har ju båda Brogripen så de har ju redan alla papper som behövs. Löjligt!

Jag o Anna ska dit o prata med dme imorrn o se om det finns nått de kan göra.
Vi har ju redan börjat packa o skaffat hjälp till helgen o allt!!!!!!!! Känns förjävligt om vi ej får flytta denna helgen.

Iallafall så packade jag ner Kenzos grejer häromdagen o hittade denna söta väst jag köpt till han nån gång på Rusta=)



Visst e han cool i sin rocker väst?=) hahahahhaha


Ska berätta för er att han ALDRIG användt den=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0