Rosing

Tittade ni på Rosings nya program igår??

Haha, som jag skratta.

Han med långt hår som sjöng o dansa. Varför valde de han???? HAHAHAHAHA....

O en 19åring?Hennes dotter e 14 o hon väljer en 19åring? Ok han kanske är mogen o så men det e ändå 15 års skillnad.

Trodde aldrig jag skulle börja kolla på detta programmet men måste ju kolla nästa gång o se vem det va som knarkade! Vem tror ni det är?

Vem tycker ni hon ska välja? Disskutera nu så jag får veta era tankar.

Dock måste jag säga att hon sprutat in alldeles FÖR mycket i läpparna. Hon ser fan inte riktigt klok ut. Ok att hon såg ut som en blond bimbo innan med sora bröst så va hon ju ändå söt i ansiktet men nu tycker jag hon ser hemsk ut.



På tal om förstora läpparna. Såg Australia med Nicole Kidman häromdagen. En bra film för övrigt MEN vad har människan gjort med läpparna. Kunde knappt koncentrera mig på filmen för bara kollade in hennes fula läppar hela tiden. Varför ser inte folk att det  är fult o ha för myk i läpparna så det ser läskigt ut när de ler? Eller e det bara jag som e väldigt känslig? Haha.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Håller med dig fullständigt.. Så jäkla fult e det om man gör för mycket..

Tycker Linda Rosing blivit så plastig!



Hej från mig

2009-02-25 @ 15:15:06
Postat av: agnes b

Patrick är ju 22 år äldre och vi var tillsammans i två år.. Och vill du veta en hemlighet ;) Tror vi kommer bli tillsammans igen.. Men nog inte på ett tag :(

Pinsamt program, men såg en kille som verka söt, han hade också barn.



Kram sötis

2009-02-26 @ 16:39:25
URL: http://agnelicious.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0