Skrattar så jag typ trillar av pinnen "INTERNT"

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHA

Sitter o pratar lite med Ida på msn o vi disskuterar om snälla människor. Hmm svårt o förklara exakt vd vi pratade om men typ hur vissa e snällare som människor fast man tycker inte bättre om den snälle. Hmmm ja det blev ju lite krångligt men vissa skulle ju ej göra en fluga förnär medan vissa har lite mer kaxighet i sig men jaja whatever. Det jag skulle komma till va iallafall när Ida kläcker ut sig

- ej som KUGA *PIIIIIP* O DAGGMASK *PIIIIIIP*!!!!!

Sen gjorde hon en sån gris som finns på msn som hoppar rundor.

Assssså jag skrattade så myk att jag typ höll på att trilla av stolen. Satt en kund o hon frågade vad som va så himla skoj. HAHHAHAHHAHAHHA.... SÅ myk skrattade jag o gör det fortf.


HAHHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ida

hähä!! JEJE OPP IGEN hahahhaahhahahah!!!! lalalal

2009-02-05 @ 13:49:51
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0