Sofies förvandling

Gjorde en hårförlängning på lilla söta Sofie igår. Hon hade väldigt kort hår så vi fick sätta i 200 slingor. Tog 4 timmar! Pilligt som fan då kort hår har en tendens att alltid åka ner o myk svårare än lämgre hår. Men resultatet blev jättebra o när hon klippt in det kommer det bli skitsnyggt=)

Fick absolut ej ta med ansiktet på bilderna jag tog med hårförlängningen för hon hade ej sminkat sig o kände sig jätteful. Vilken hon absolut inte va men lovade att sudda ansiktena så då kan jag likaväl göra det med bilderna när hon hade kort hår osså=)

Såhär kort hår hade hon innan

Inte ens ner till axlarna


Nu har hon såhär långt o fint hår=)


O bakifrån=)


Hårförlängningen jag gjorde i lördes glömde jag ju såklart ta bild på precis som jag glömde o ta innan bilder på Sofie . Så klantig asså. Men kunden jag hade i lördes har lovat att skicka bilder när hon varit o klippt sig så då läggar jag in dem direkt=)



Kommentarer
Postat av: Linna

Fint det blev =)

2009-02-04 @ 21:27:42
URL: http://linnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0