fredagens naglar

Som vanligt e jag sjukt kass på att blogga på helgerna men känns ej som man har tid även om man egentligen har all tid i världen.

I fredes efter jobb hade jag 2 nagelförlängningar o kan säga att jag va ikke kry. Ville ba slänga mig på soffan men jag e duktig o bet ihop. Man ville ju ba ringa nagelkunderna o ändra tiden. 

Den första jag gjorde på va Lisa som jag gått skolan med. Hon bor i Göteborg med sin kille så inte sett henne på 100 år så det  va väldigt skoj att träffa henne. Hon gifte sig i lördes o då gjorde vi vanliga klassiska naglar med fransk manikyr men satt även på ett A i 24karats guld på hennes ringringer. Hennes kille eller ja man blir det ju nu heter Ardian så därav A:et=)






De andra settet naglar jag gjorde va på Therese o när vi hade satt på tipparna, lagt på första lagret gele frågade jag henne om hon skulle ha fransk eller glitter. Då säger hon nej det e fult jag vill ba ha dem naturella, shiiit, hahaha. Jag e ju så van att ALLA har fransk så jag hade ju satt på genomskinliga tippar då de e lättast att arbeta med o snyggast. Så det var ba att ta av allt o göra om det från början. Men det blev ju bra tillsist fast fy vad tråkiga. Haha men det e ju hon som e kund så hon bestämmer. Jag som tycker det e så skoj o dekorera ju=) Tog inga bilder då de va helt naturliga. Brukar ba ta bilder om jag gör någon dekoration.
Återkommer angående lördagen o söndagens hårförlängningar!

Nu måste jag få något i magen. Ej ätit ännu o klockan är halv 6.=/


Kommentarer
Postat av: dannjella

har du studio hemma då?



jag funderar på om jag kanske skulle fixa mina naglar hos dig, har aldrig haft lösnaglar eller nåt innan. och mina naglar är så tunna när de växer ut, och går bara i sönder vilket resulterar i att jag biter på dem. hur mycket kostar det? :D

2009-02-01 @ 19:39:17
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0