svartsjuk?

Hittade denna ansökan på en blogg. Haha som jag garvade!


Ansökan om utekväll med grabbarna.

Namn på pojkvän/fästman/sambo/make: __________________________
Jag ber allra ödmjukast om permission av högsta auktoriteten i mitt liv under följande period:

Datum:________
Tid för avgång:___________
Tid för återkomst: _________(sen ankomst ej tillåten)
Skulle permissionen godkännas, lovar jag på heder och samvete att endast besöka nedan nämnda inrättningar på utsatt tid.
Jag lovar att inte stöta på eller flörta med andra kvinnor.
Jag skall inte ens prata med andra kvinnor utom de som är speciellt godkända här nedan.
Jag kommer inte att slå av min mobil efter två öl och kommer heller inte att dricka mer alkohol än den tillåtna mängden utan att först ringa taxi OCH ringa dig för ditt muntliga tillstånd att dricka mer än den på förhand godkända alkoholmängden.
Jag är införstådd med att även om permission för utekväll är godkänd, äger min flickvän/fästmö/sambo/maka rätten att vara sur på mig följande vecka utan att närmare specificerad orsak föreligger.

Tillåten mängd alkohol:
ÖL: ________________________________________________
VIN: _______________________________________________
LIKÖR: _____________________________________________
STARKSPRIT: ________________________________________

Tillåtna platser:
PLATS: _____________________________________________
FRÅN: _____________________________________________
TILL: _____________________________________________
Kvinnor med vilka konversation är tillåten:
___________________________________________________

VIKTIGT!
Strippklubbar.
Ingen ytterligare kvinnlig kontakt än ovanstående är tillåten.
Jag lovar att inte komma närmare än trettio (30) meter från strippa eller exotiskt dansös.
Brott mot strippklubbslagen är grund för omedelbart avslutande av förhållande.
Jag vet min position i livet.
Jag vet vem som är chef i vårt förhållande och jag medger att det inte är jag.
Jag lovar att följa våra regler och bestämmelser.
Jag vet att detta kommer att kosta mig en förmögenhet i blommor och choklad.
Du har rätten att ta och använda mitt kreditkort när som helst du vill och behöver.
Härmed lovar jag att ta med dig på en valfri konsert utan att klaga om jag inte kommer hem på utsatt tid.
På väg hem kommer jag inte att börja slåss med främlingar och inte heller inleda några djupa diskussioner med nämnda grupp.
Vid ankomsten hem lovar jag att inte urinera på annan plats än toaletten.
Jag lovar på heder och samvete att den information som lämnats ovan så vitt jag vet (vilket inte kan jämföras med vad min BÄTTRE hälft vet) är korrekt.

Undertecknas av pojkvän/fästman/sambo/make:_________________________

ANSÖKAN ÄR: GODKÄND AVSLAGEN

Detta beslut är inte förhandlingsbart. Om ansökan är godkänd, klipp av vid
den streckade linjen och bär den med dig.

.......................................................................................................................................................

Tillåtelse för min pojkvän/fästman/sambo/make
_______________________ att befinna sig utanför hemmet vi detta tillfälle:

Datum: _______________
Från och med: ________________
Till och med: ________________

Undertecknas av flickvän/fästmö/sambo/maka:
______________________________________________

Kommentarer
Postat av: agnes b

haha sjukt roligt ju..

du har blivit utmanad och länkad i min blogg snygging.

kram

2009-02-06 @ 15:07:51
URL: http://agnelicious.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0