that what friends are for

Vad hade man gjort utan sina vänner. Fick ju lite panik häromdagen ang min flytt. Messade massa kompisar o ALLA skulle jobba. Typiskt lixom=(

MEN lyssna nu här kära läsare. Jag har 1 kompis som heter Stina. Hon svarade på mitt mess ang hjälp nästan direkt o skrev att hon absolut hjälper till. Gött tänkte jag men när jag sedan fick mess av henne nån timme senare fattade jag att det va bad news. O som jag befarade, hon hade kollat sitt schema o hon skulle jobba. Hon erbjöd sig iallafall att hjälpa till innan o efter jobb o det va ju snällt.

Det som gör att jag skriver detta inlägget om just min lilla Stina är för att igår more fick jag ett mess där hon skrev att hon bytat helg o e ledig den dagen jag flyttar.

Förstår ni??? Bara för min skull.

Hon är en ängel utan vingar o en helt underbar vän. Ska krama ihjäl henne när jag träffar henne.

Vill hon ska veta hur myk det betyder för mig o hur tacksam jag är=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0