the hills?

Nu fattar jag ingenting. Har aldrig varit inne i serien The Hills men när Ida varit hos mig har hon kollat på det så har ju sett lite o Ida har förklarat för mig. Som jag hade fattat det så va det på riktigt. De gjorde en serie av deras riktiga liv men härom dagen kollade jag på Jay Leno och Heidi o Spencer (heter de så?) var gäster och Jay pratade om hur Spencer kom in i serien då han va inte skådespelare från början. Hmmm what? Han pratade osså om att Heidi inte var ifrån Hollywood egentligen o massa saker jag ej förstod mig på. Hade ni sett mig då hade ni sett vilken ?-tecken jag var.

Blir irriterad när jag känner mig som en blåst blondin som fattar noll. Nä nu ska det googlas.=)

Är The hills på riktigt eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0