tjejmiddag

I lördes hade jag ju tjejmiddag med mina töser o några bilder blev där väl, inte några bra men så blir dte väl alltid på fyllan. Man tror man e skitsnygg men när man sen tittar på bilderna får man en chock! =) hahahhaha!!!

Vi hade iallafall jättetrevligt o åt lasagne som Tess fixade ihop=) Duktig e hon. Drog ju som vanligt till Cardan sen o shaka assen!

Söta tess i sin fiiina klänning

Jag o Nina


tess uppe i soffan o shakar, som vanligt!=)


Up on the dancefloor

Söta Sofie blev jagad av sin man HELA kvällen=) haha

snällt Ida, e jag så ful så du inte ville ha med mitt face eller?;) hahha

Stretaaarrrn!


Det dansades en del på denna festen!

YEAHHHHHH

Bacardi brezzer vattenmelon kanske?=)

Sofie på cardan!

Maltin ser allmänt förvirrad ut=) haha

Martin o ida tog en tupplur

vad händer här Martin?

porr!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0