tråknaglar;)

Hehe, sa till min nagelkund igår att jag skulle skriva att jag hade gjort sånna tråkiga franskmanikyr naglar=)

Tar ju inga bilder på dem men hoppas hon blev nöjd.

Hennes kompis skulle osså göra naglar o henne fick jag allt pimpa lite. O när jag säger lite menar jag LITE. En liten sten på varje ringfinger. Men det räcker för mig för att ta en bild o lägga ut på bloggen så här kommer dem





Gjorde 2 set på 2 timmar o 10 minuter. Bra jobbat Annika. O tro inte att jag slarvar, nej nej, jag e ba sjukt snabb=)
Min leverantör berättade att hennes lärare gjorde nytt set franska på 40 min. Så snabb ska jag osså bli;) Övning ger färdighet.

Kommentarer
Postat av: Jessica (din tråkkund :)

Jag lovar dig att nästa gång ska du få pimpa mina ;)

Jag är supernöjd!

Tack för att du tog emot mig.



Ses snart igen :)

2009-02-26 @ 11:42:07
Postat av: ss

men nagelbanden då? Dem ser hemska ut, kanske borde försöka göra i ordning dem lite samtidigt!

2009-03-03 @ 08:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0